Thanks!



[ENGLISH]

I wanna thank everyone who's interested in my game.

As a show of gratitude, I made a section of them in my blog: http://goo.gl/cdpnNx
And also, a new art :D

2018 will be the year of Pandemonic Issues, so I hope to make its Alpha version available as fast (with quality in mind, always) as I can.

Also, showing nothing else about the game does not mean I'm not doing anything. I'm just keeping all the new things in the free playable version that's coming in the few months for all of u to taste what it is like!

So keep an eye on my social networks:

Instagram: www.instagram.com/di0nizus/
Twitter: www.twitter.com/di0nizus
Facebook: tinyurl.com/eerieNousFB
Deviantart: di0nizus.deviantart.com
Gdevelop page: tinyurl.com/y9nck8jk

See ya!
 
[PT-BR]

Gostaria de agradecer a todos que estão interessados em Pandemonic Issues (Vindo em 2018).

Devido a isso, criei uma seção deles no meu blog:
http://goo.gl/cdpnNx


Como gratidão, fiz esta nova arte :D

2018 sera o ano de #PandemonicIssues, então espero deixar disponivel a versão Alpha o mais rapido que eu puder (com qualidade em mente, sempre).

E tambem, mostrar nada mais do meu jogo não quer dizer que eu não esteja fazendo nada. Apenas estou mantendo as novidades na versão jogavel nesse proximos meses para que vocês então o prove!

Então siga minhas redes sociais:

Instagram: www.instagram.com/di0nizus/
Twitter: www.twitter.com/di0nizus
Facebook: tinyurl.com/eerieNousFB
Deviantart: di0nizus.deviantart.com
Gdevelop page: tinyurl.com/y9nck8jk

Ate mais!

Popular Posts